Pagina's

zaterdag 7 maart 2015

Hondjes voor Lukas ; 'coltrui' van de SVDHZ-kaptrui

Dat onze Lukas zo van hondjes houdt, dat heeft hij zeker niet van de mama.....
Maar aangezien er hier zeker nooit een hond in huis komt , probeer ik hem maar de paaien en blij te maken met knuffelhondjes en bv. een trui met hondjes!



En zo'n blij snoetje....daar doe je het toch voor hé!


Hij was er echt supergelukkig mee....



Aangezien onze jongens hier brede schouders hebben moeten de patronen telkens groot genoeg zijn. Maar dat betekent dat de mouwen vaak te lang zijn. Dus ik heb er geen boord aangezet en gewoon afgewerkt door ze om te zomen. En dat vind ik eigenlijk ook best mooi dus ga ik wel eens meer doen.



De donkerblauwe sweater en printje van de hondjes in sweater gevonden in een van mijn favoriete stoffenwinkels De Stoffenstraat. Waar ik al vele uren, en vele centen versleten heb....wat een zalige winkel!




Voor de verandering eens een 'coltrui' ipv van de kap aan mijn favoriete SVDHZ1-patroon.



Onze Lukas bij dus ik ook ;.)



Een reactie plaatsen