Pagina's

zondag 30 november 2014

Ook eens een jurk voor mezelf gemaakt....

WZC de Wending , al zo'n 13 jaar de plaats waar ik onze bewoners aan't werk zet in de kinézaal, waar we op vrijdag een danske placeren, waar ik al uren en uren naar MENT-tv geluisterd heb, waar ik vele supertoffe collega's heb en vele fijne mensen heb mogen leren kennen......

Maar WZC De Wending, tot voor 2 jaar Rusthuis Sint-Petrus, staat er natuurlijk al veel langer. Meer bepaald 50 jaar en dat verdient een feestje!

Een retrofeestje volledig in stijl met een optreden van, wat een fantastische goede band bleek te zijn, 'Little George and the HiFi Phonos'.

Voor mij allemaal een excuus om eens een retrokleedje voor mezelf te maken.



Niet helemaal perfect maar wel goed genoeg... het was dan ook weer een last-minute jurk. Woensdagavond aan begonnen om er vrijdagavond in te kunnen dansen. Meer moet dat niet zijn hé!

De accessoires vond ik al zeker even leuk;
 de panty's met stippen, de bloemen, het haar, de make-up en...







een bijpassend tasje (dit had ik al eens eerder gemaakt)


Het was een supertoffe avond en het deed deugd om nog eens met de collega's de dansvloer onveilig te maken tot in de vroege uurtjes.


Een reactie plaatsen