Pagina's

maandag 29 september 2014

Jasper, the force is strong with this one.....

Jasper is, 'just like his father before him', gefascineerd door alles wat maar met star wars te maken heeft. 

Het begon bij de serie op tv, dan de films,vlug volgde de lego,de tijdschriften,posters...... onder de deskundige begeleiding uiteraard van de enthousiaste trotse papa.



Gaan halen op scoutskamp en in plaats van lekker in slaap te vallen....eerst star wars... 




En zo'n enthousiasme werkt
aanstekelijk dus ik begon voorzichtig met wat flock...



Dit viel best in de smaak bij mijn moedige jedi dus ik besloot dat ik als verrassing voor zijn verjaardag een star-wars kamer wilde maken.

Zoals altijd dacht ik dat 'wel-eens-eventjes-te-doen'....

Maar een kamer ontwerpen,schilderen, stickers/vinyl snijden, dekbed/kussen naaien,alles decoreren....het heeft bloed, zweet, heel veel moederliefde en een beetje frustratietranen gekost, maar hij was net op tijd af. 

Ok,nog niet helemaal af, maar goed genoeg voorlopig...

Hij kon de avond van zijn verjaardag in zijn nieuwe kamer slapen.

Dus even stoefen want ben best wel trots.....

de deur


de muur


led-licht achter het hoofdeinde van zijn bed....


fantastisch effect al zeg ik het zelf ;.)


verstelbaar van kleur...cool he....






close-up death star muur


hoofdeinde bed


lego star wars silhouetten 



 nog eens death star 




En hier doe je het allemaal voor;



Een heel tevreden jedi master!!!!!


Oh ja, meer uitleg over het kussen en het dekbed dat ik maakte in mijn volgende blogbericht ;.)







Een reactie plaatsen