Pagina's

maandag 23 juni 2014

Flexen/flocken voor de rode duivels....

Ja ja,ook hier is de voetbalgekte toegeslagen, zelfs wij hebben een Belgische vlag en een bloemenkrans in de driekleur aan de deur hangen....

Toch best leuk dat Belgisch samenhorigheidsgevoel, zeker als ze winnen.

Bovendien een goed excuus voor mij om nog eens wat te flexen/flocken.

Onze Jasper is niet echt het type dat voetbalshirts/trainings wil dragen. Maar om toch ook wat met de voetbalhype mee te doen, leek het me wel tof om voor hem een t-shirt te maken.

Jasper wilde de drietand en zijn naam er zeker op. Het was mijnen wederhelft die met het idee kwam van de wedstrijduitslagen er ook bij op te zetten.
Ik vind het wel geslaagd ;.)


Nu wel te hopen dat de Rode Duivels blijven winnen zodat het een lange lijst wordt!


Ik vond het zonde om de 'overschot' weg te gooien en gebruikte het dan maar om de achterkant ook nog wat te 'pimpen'. 

Neefje Tuur, wel een echte voetballer, was jarig vandaag en dus heb ik er nog snel eentje voor hem gemaakt ook. 



 Dat belooft als ze nog een paar keer winnen of gewoon liest alles winnen.


Een reactie plaatsen