Pagina's

vrijdag 4 april 2014

Messengerbag/lunchtas voor mijnen ICT'er ;.)





Meneer zijn lunchtas was versleten en ik mocht, (ja MOCHT) een nieuwe maken voor hem.
Ik wilde hem verrassen met een leuk stofje maar kwam op tijd tot het besef dat ik daar misschien toch wel een een ander idee over zou kunnen hebben dan hem ;.)
Dus heb ik het maar in samenspraak met hem besteld, eerst rondsurfen op het net en dan mogelijke opties voorleggen. Hij koos gelukkig een stofje dat ik ook nog wel kon smaken!


Computerstof van StoffenHemmers.nl


Ik wilde dus een messenger bag MET rits. Maar vond op het net niet direct een passend patroon of handleiding. Dus heb ik maar zijn versleten lunchtas gebruikt als basis voor mijn patroon en er zelf een uitgetekend. En begon er maar aan, in de hoop dat het zou eindigen met een bruikbare/toonbare tas.

Er slopen toch wel wat mee uurtjes in dan verwacht. En toen ik de rits wilde inzetten bleek ik een 'verkeerde' rits gekocht te hebben. Geen enkele maar een dubbele, die aan twee kanten open kan, dus niet echt een ramp en nog steeds bruikbaar.


Ik recycleerde de tassenband van zijn versleten exemplaar, gemakkelijk en tijds/kostenbesparend.



Maar ik was tevreden en meneer ook, allé hij durfde hem toch mee te nemen naar werk ;.)





Een reactie plaatsen