Pagina's

donderdag 6 maart 2014

Stof voor stoere jongens!!! SVSJ & SVDHZ

Het is zo moeilijk om 'stoere' stof te vinden, mijn bijna 7-jarige vindt het allemaal te kinderachtig......
De dino-stoffen zijn te schattig en niet 'echt' genoeg; de piraten-fase is al lang voorbij en diertjes dat is voor kleine kindjes.....
En als er dan eens een stoere stof voorbij komt die hij goed vindt, dan vind ik ze meestal veel te donker!

Toen ik deze stof zag op de (dinsdag)stoffenmarkt in Eindhoven moest ik hem dus gewoon meenemen ; stoere doodshoofden voor hem en felle kleuren voor mij!

En met het patroon van de hoodie/kaptrui van SVDHZ zit je altijd goed!





Stoere jongens poseren ook niet graag en als ze dan toch overhaald worden dan trekken ze liever gekke bekken.





Ik heb aan de mouwen en onderaan de trui wel geen boordstof gebruikt, ik heb gewoon de stof omgezoomd met een tweelingnaald. Het is weer eens wat anders.




Ik twijfel alleen nog of ik en nog een rode 'handenzak' zou opzetten.....

We zijn in ieder geval beide tevreden!

Een reactie plaatsen