Pagina's

maandag 6 januari 2014

Of hoe het allemaal begon....

Ik wilde niet alleen een lekkere maar ook een mooie smostaart voor de dochter toen ze 1 jaar werd. De smostaart van de zoon, 2 jaar eerder, vond ik echter vrij saai en toch prijzig.  
Na wat googelen kwam ik op verschillende sites terecht over taarten bakken en decoreren.
En ik moest en zou het toch ook eens zelf proberen met dit als resultaat;



Deze taart leidde tot een nieuwe hobby (lees verslaving) met heeeeeel veel taarten en hopelijk heeeeel veel gelukkige kindjes. Want van die ene taart kwamen er dus vele anderen en zelfs een ware website....


Een paar voorbeeldjes;





En vanaf toen had iik dus de bakkriebels te pakken en kon ik mijn creativiteit botvieren op taarten....

Maar omdat ik niet alleen mooie taarten maar ook lekkere taarten wilde maken, ben ik 3 jaar avondschool gaan volgen bij Syntra.
En ondertussen ben ik dus officieel een brood- en banketbakker !!!
Maar daarover later meer...
Een reactie plaatsen