Pagina's

zondag 26 januari 2014

Een piraten-uitnodiging voor metekindje Emiel !!!

Bij een piratenfeest hoort natuurlijk een echte piratenuitnodiging.
En die maakte ik natuurlijk graag voor hem!


Een stoere uitnodiging en een toffe enveloppe die erbij past.



Ik maakte al eerder uitnodiging voor mijn dochter, zij wilde een prinsessenfeestje natuurlijk!
Maar ik had geen zin in de cliché disneyprinsessen dus besloot maar een iets kleurrijkere en schattigere uitnodigingen te maken.


En voor de familie....





Voor de oudste zoon mocht het allemaal al wel wat stoerder en hij wilde superhelden!

Ik maakte een uitnodiging met zijn favoriete superheld; Batman!
Daarbij had ik een blad gestoken waarmee ze hun eigen superheld konden samenstellen. Een basisheld en een blad met superheldenkleding om uit te knippen en op te plakken.

Eentje voor de jongens...



En eentje voor de meisjes.....




Een reactie plaatsen